onsdag 28 juli 2010

möblermöblermöbler

Gud jag har problem! Jag ha kolla på Ikeas hemsida säkert 100ggr denhe veckan å nu ha d gått så långt så ja drömmer om möbler! Jag måst slut leta bord, skrivbord, tavlor, speglar, lampor m.m. :( Men d e ju så roligt!! :D Sko kunna underhålla mig själv på Ikeas hemsida en hel dag!

Okej nu ska ja skriv om nånting annat.. ( fast he ända som snurrar i mitt huvud är möbler, mått, färger.. )
Nikita mår sisådär idag :/ Tog läng innan hon vaknade igår och hon är ganska slö idag. Hon har inte ätit nånting ännu och inte visat några tecken på att vilja äta heller :s har fösökt locka henne med lite skinka ( som annars är hennes favoritgodis! ) men hon svängde på huvudet som om jag skulle försökt ge henne broccoli :s D är så konstigt för hon kan stå helt stilla på en och samma plats och inte ens röra på huvudet, i en hel timme!
Stackars Nikita :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar