söndag 13 januari 2013

Oh yes..

I'm back!

Tappade helt lusten att blogga i november men nu börjar jag känna ett litet behov att skriva och sätta upp bilder igen! Vad har ni då missat under dessa månader? MASSOR!!

Till att börja med har jag gått och förlovat mig! Jepp, vi slog till på den historiska 121212 dagen och har det efter 6 år fortfarande det jättebra :)

Sen har det varit jul. Jag fick många fina paket som vanligt och det var en riktigt härlig helg! På juldagen for vi iväg ut på krogen, min första gång på Rocktails och det var över förväntan bra! Roligt gäng och bra ställe att umgås och ha roligt på :)

Vi har ju bytt år också, det har gått och blivit 2013. Det nya året firade vi som vanligt in med en ordentlig fest, detta år i Koskö! Allt där gick också jättebra och vi hade roligt och vissa drack kanske lite för mycket :) Säger inte vem men vissa hade en tre-dagars-krapula efteråt.. :D

När vi då gått in i januari tyckte Koffe och jag att det blev dags för lite förlovningsfest. Så vi hade kalas för både släkt och vänner :) Med vännerna drog vi även ut till Ollis för att fira vidare och det var hur roligt som helst tills någon stal min väska!

Så jag har hunnit bli bestulen på telefon, bankkort och mitt id! Fick tillbaka väskan för den hittade vi på pojkarnas wc med tre andra väskor.... Håller på att fixa ny telefon och allt som bäst men känns ändå surt att folk orkar sno såna saker i dagens läge, allt spärras ju och du slipper ingenstans utan koder så what's the point?

Nu börjar jag närma mig nutid men har ännu en sak kvar som vi hunnit gjort under min lilla paus, och det är att vi ska köpa hund! Jess, nu är det äntligen bestämt och vi har klart nästan allt. Hunden är född och beställd och vi får hämta den om 4 veckor :D Så ska försöka börja uppdatera lite bättre nu med många bilder på vovven :)

Så skolan har börjat igen och allt rullar på. Känns som jag har mycket att göra ändå men det är mest pga allt med stölden som måste fixas! :s Jobbigt men det känns bättre bara man får en telefon och bankkort och sånt igen så man kan leva normalt ;)

Det var i stora drag vad jag sysslat med under den här tiden! So now you know :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar