fredag 18 januari 2013

Halleluuja

Idag fick jag äntligen min nya telefon!! Blev en Iphone 4S nu och jag är faktiskt väldigt nöjd med Iphone. Hade ju lite ångest över att alla mina bilder som jag hade i den förra iphonen varit borta, fick iallfall mina kontakter tillbaka m.h.a. icloud, men mina bilder fanns inte där.. Men nu när jag installerade den nya iphonen så fick jag ju använda mitt gamla Apple-ID och när allt var klart, där fanns mina bilder som om ingenting hänt!! :o :D Jag är SÅ glad och nöjd att jag köpte en iphone från första början! Kommer ju alltid att gå att göra såhär när man köper en ny telefon (så länge det är en Apple) och alla kontakter, uppgifter, bilder, anteckningar, mejl osv finns att få in i den nya telefonen. Känns som man är tillbaka till verkligheten nu :D

(Sa jag hur nöjd jag är? :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar