måndag 25 juni 2012

Hett

Är i Grönvik och har just varit ute och sprungit med Plexus! Trodde inte d skulle vara såhär bra väder idag så hade med mig lite för varma kläder.. Både jag och Plexus var helt slut av all värme när vi kom hem!

Nå nu är vi iaf nersvalkade och jag tänkte passa på och ge er en liten update om mitt iphone-armband. Hade d på mig idag när jag sprang:
+ d var mjukt så jag kände inte ens den
+ den hölls uppe väldigt bra utan att jag behövde stoppa all blodtillförsel i armen
+ bekvämt sätt att få med sig telefonen när man motionerar och speciellt om man använder sig av RunKeeper-appen!
- eftersom tyget är väldigt mjukt och då tunnt på baksidan av telefonen så blev det lätt blött när man svettades men telefonen tyckte jag inte tagit någon skada och man kanske kan lägga en bit hushållspapper bakom telefonen så ordnar d sig
- om du har väldigt smala armar eller bara smalare än de flesta så kan d hända att kardborrbandet inte räcker till :/

UPDATE
Jag beställde mitt armband från mytrendyphone!


Summasumarum, jag gillar den och ska försöka fixa "svettproblemet" tills nästa gång! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar