fredag 25 maj 2012

Roligt för mig

Fick igår reda på att jag fått stipendie! :D Har gått och väntat på att få höra vem som fått och hur mycket man fått, och mitt namn fanns med på listan igår så 700 eurisar kommer in på mitt konto i sommar :D Sitter och funderar vad jag ska lägga pengarna på och kommer nog fram till att en ny dator är bästa valet. Min gamla håller på att helt ge upp nu så d är väl en dator som skulle vara mest nödvändig! Men då är ju bara frågan vilken dator jag ska köpa? Finns alltför många, så ska nog ta med Koffe nån dag och gå in till stan och kolla lite :) Tycker d är så svårt att få en bild av datorn genom att bara läsa om dem :s

Nya naglar hade jag faktiskt gått och sagt att "om jag får stipendie så ska jag fara och laga naglarna" så kanske jag ska kolla lite när d finns några lediga tider nu då.. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar