onsdag 25 januari 2012

ni som undrar

hur det egentligen gick med mitt telefon skådande så kan jag berätta att d bor ännu ingen ny telefon på korsholmsesplanaden. Blev jag klokare då? Njaä.. Jag kom väl fram till att en LG inte verkar vara ett bra val, inte för att den är dålig men inga butiker har den i hyllorna eftersom den inte är eftertraktad. Mannen vi pratade med sa att vi var första på kanske 2 mån som kommit in och frågat efter en LG telefon och att han inte visste varför ingen köper dem men att han hade inte direkt något dåligt heller att säga om telefonen. Likadant var d på andra ställen. Så jag tror jag gör det lättast för mig om jag inte köper LG eftersom jag tror d kmr bli mycket jobb och svårt att få den reparerad/uppdaterad/få hjälp med en sån. Så jag har inte behövt gå tillbaka till gå, men har iaf backat några steg. Ska ta och se över några nya alternativ nu och vänta tills efter helgen med ett beslut! :)

Kom gärna med förslag/åsikter om ni vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar