torsdag 24 november 2011

busfröet

Sitter i Grönvik! Jag har varit i jobb idag och igår och efter d så har jag bara haft fullt upp!

Igårkväll var jag ut med mysiga Sara som fyllde hela 20 år! :) Jag, Christine och Sara träffades vid Amarillo och drack varsin lonkero innan vi begav oss till bion! Vi hade bestämt oss för att äntligen gå och se nya Twilight filmen och den var RIKTIGT bra! Jag hade ju i och för sig läst boken så jag visste vad som skulle hända men de hade verkligen lyckats filmatisera den. Riktigt mysig och bra kväll blev d :)

Idag efter skolan så väntade ett gäng långhåriga killar hos oss och då var d bara för mig att låta lockarna börja flyga. Klippte Nicke och Koffe skulle väl också behöva få sig en omgång men klipparen var inte direkt laddad så den gav upp rätt fort så d får bli en annan dag. Nu försöker vi få Plexus att leka lite till så han ska sova ordentligt länge inatt ^^
Imrn ska jag som vanligt på jobb!

( Här är lite bilder till mamma :) )
Plexus påväg till Malax

Älskar att ligga och vila framför elden, skulle helst ligga I elden om han fick :)


Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar