måndag 10 oktober 2011

dålig början på veckan

Började dagen lite snett. For till skolan till 8 och vi började 10! Jaha fick ju iaf lite skolarbeten gjorda. Skrev prov idag också som jag tyckte gick helt okej, ända tills jag pratade med läraren efteråt.. Sen ringer Koffe och säger han har tappat plånboken! Fick lov att börja springa runt i skolan och leta jag då men hittade ingen, ringde till Koffe igen och uppdaterade. Samtidigt ringer någon på dörren hemma och där står en snäll tant som HITTAT Koffes plånbok på GATAN och då gått in i husen och kollat efter någon med samma efternamn och hittat vår dörr! Dagens hjälte alltså!

Nu har jag tagit igen mig i soffan och ska byta om till gymkläder och traska iväg och gymma lite. Börjar vara längesen nu!



1 kommentar:

  1. Hitta din blogg helt by random, helt otroligt! Dehär me plånboken låter på någo vis bekant.. Sko int dock vila påstå att ja riktigt är en tant ;)

    SvaraRadera