fredag 5 augusti 2011

same thing every day

Jag har inte fått min röv bortsliten från balkongen denna vecka! D har varit bra väder alla dagar förutom idag men d jör inte så mycket eftersom jag har massa annat skojj planerat :) Ska äntligen fara och färga ögonfransarna och ögonbrynen! Har helt glömt bort att man kan göra d å d skulle vara perfekt för mig nu på sommaren när jag nästan aldrig har smink! Så får se hur d börjar se ut efteråt då :)

Har jag förresten sagt att jag börjat sticka igen!? Ni som läst min blogg en tid så vet att på vintern brukar jag vara flitig att sticka halsdukar m.m. I sommar fick jag tillbaka suget efter att få sitta och sticka men d kändes lite konstigt att börja sticka tjocka halsdukar och sånt när d är 30C varmt ute. Så d fick bli en kofta istället! D är första gången som jag stickar något "plagg" så får se nu hur den blir :) Har kommit ungefär halvvägs, man ser inte på bilderna så bra vad d är men ja lovar att lägga upp bilder på den när den år helt klar! :)



Nu ska jag hoppa i duschen och sen gå in mot stan på lunch med föräldrarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar