fredag 18 februari 2011

I don't care what the people might say

Sitter och väntar Koffe ska komma från gymmet så vi kan fara till Grönvik och hälsa på Nikita :) Mamma skulle laga pizza så vi lär nog få i oss lite mat idag igen :D

Ibland kan jag tycka Koffe är a-pain-in-the-ass men när han gör såndana här småsaker för en så blir man ju bara överlycklig :D Den här bilden är från när han var på sin OHI-ON kryssning till Stockholm och jag hade sagt att han måste köpa nånting åt mig! (Föreställde mig smycken, kläder, godis m.m) och sen när han kmr hem och ska visa vad han har köpt åt mig så har han världens pepsodent-leende på läpparna och ger mig två sälar! :D hahhaha :D D var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig men han var så otroligt stolt över sig själv och såg så otroligt söt ut så jag kunde ju inte annat än älska dedär sälarna :D

Min pojkvän e helt underbar ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar