torsdag 13 januari 2011

nice guys

Har nu duschat och sitter och äter vindruvor i soffan :) Ska vänta hem Koffe nu bara som är till Malax och sen bara titta på tv :) Har varit på gym med Simone och Jenny, vi for på bodypump och d var dags för mig att börja ta i lite mer! :D Så idag ökade jag alla vikter så vi får se hur jag känner mig imrn..

För att prata om vädret här också.. D är ju helt grymt halt och mycke snö på vägarna nu. Och d är verkligen inte läge att parkera längs med vägen.. Har haft flera problem med att slippa bort med bilen när jag parkerat längs med vägen eftersom d har snöat så mycket och med min tur så slirar jag alltid fast när jag ska köra iväg! Idag hände det igen!
Skulle köra hem från skolan och när jag kom till bilen så visste jag med detsamma att d här kmr inte gå! D hade bildats massor med snö runt hela min bil och hjulen var helt nersjunka i snö. Jag gjorde ett försök iaf! Slapp en bit ut men sen ville inte bilen nå mera :( Men som tur är går jag ju i en skola med med 95% pojkar så några snälla pojkar gick förbi och såg mitt problem och erbjöd sig att hjälpa! :) Så med deras hjälp slapp jag iväg lätt som en plätt! :) Äntligen ser man att d finns snälla människor här i världen!
Så gå på en skola med mycke pojkar om du vet du kmr ha problem i vinterföret! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar