onsdag 29 december 2010

tråkigt när man måste va ensam

Koffe for till Malax ikväll eftersom han skulle hjälpa sin pappa tidigt imrn bitti så nu har jag tråkigt. Har provat laga håret lite tills nyår och sminket :) Så har jag återupptäckt spelen som finns på datorn! :D SÅ tråkigt har jag!

Att vara på gym gick helt okej, var kanske inte så smart att fara på bodycombat eftersom d är ganska mycket kondition och fart som jag skulle ta d lugnt med.. Så när man är där och musiken dunkar så kör man ju i samma takt som alla andra! Svårt att köra eget tempo. Men så imrn bitti ska jag fara med Simone på bodypump där man inte anstränger andningen på samma sätt utan d är mera muskelträning :) Tidig väckning imrn alltså!

Ska nog snart gå sova, ska bara spela lite först... heh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar