fredag 31 december 2010

sista gången jag tränar det här året!

Ska just dra iväg på gymmet :) Blir sista gången det här året märkte jag just :D Efter gymmet blir d nog att börja laga sig klar :D Ska fixa naglarna och packa ihop lite grejor och sånt före jag börjar med the big work (smink å hår) :D

Bestämde mig dessutom igårkväll att jag inte tänker släpa med mig min systemkamera ikväll eftersom jag redan har råkat få dess blixt och en del knappar tröga, så tror jag den får vara hemma nu sålänge den iaf lever! Därför blir d att fara iväg till giganten idag! Har nu länge sagt att jag skulle behöva en vanlig digitalkamera som jag kan ha med mig på alla fester och händelser där min systemkamera skulle kunna råka illa ut. Därför ska jag idag köpa en! :D Så den ska jag ta med ikväll bara jag hinner ladda den!

Nu gym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar