onsdag 22 december 2010

andas in, andas ut!

Överlevde andra skedet, är inte så säker med hälsan :s Hade en helt grym huvuvärk hela dan och kände något konstigt tryck över ryggen och d kändes som jag inte kunde ta ordentliga andetag :s När andra skedet äntligen var över höll jag på att dö av smärta. Snabbade mig hem och kastade in en värktablett i munnen och mig själv på soffan. Hjälpte inte. Andningen blev bara värre och d kändes som jag inte kunde andas normalt, kunde bara ta korta snabba andetag som inte hjälpte när jag försökte vara lugn och slappna av.. Var så jobbigt att jag dessutom var ensam hemma ifall d påriktit skulle hända nånting så jag ringde mamma (såklart) och nu är jag hemma i Grönvik :)
Känns lite bättre nu och jag hoppas d släpper helt tills imrn då jag skall på gymmet. Men d får vi se först imrn!

Hoppas ni mår bättre än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar