lördag 27 november 2010

wonderful night

Hade en helt underbar kväll igår på Amarillo med söta flickor :) Blev att snabbt fara hem och duscha efter gymmet med Simone, och dra sig iväg till Amarillo där jag träffade Fanny, Sara, Joanna och Jessica :) Vi åt god mat ( blev allt för mätta! ) drack gott och pratade och pratade och pratade! :D Vi satt där tills de skulle börja stänga :D 5 h gick konstigt snabbt :D

Jag körde sen vidare till Malax där jag träffade Koffe. Och det är där jag har varit nu hela dagen :) Har bara tagit d lugnt och myst med en kattunge ^^ Börjar vara stor för att kunna busa nu :D D verkar dessutom som att d visas massor med filmer på tv idag! Har kollat 2-3 filmer redan och nu håller en till bra film på :D Är tillbaka i stan nu och funderar vad jag ska göra ikväll :/ Är trött och d är ju så himla kallt där ut :( Soffan har det bästa erbjudandet hitills..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar