onsdag 17 november 2010

long day, happy ending

Har lång skoldag idag. Kommer befinna mig i skolan från 8.00 - 17.00 :( Har nu bara svenska sen ska vi iväg på praktik. Blev faktiskt färdig med min hammare i måndas! :D Äntligen! Och giss vad vi ska börja göra idag? En HAMMARE! :D wohooo.....

Men efter praktiken ska jag bara hem och föröska hinna skriva lite skolarbeten och sen ska vi iväg på Harry Potter premiären :D WOHOO! Jag helt enkelt älskar Harry Potter böckerna! Filmerna är också underbara men böckerna är nog ändå bäst! Det är den sjunde och sista filmen som kommer ut, Harry Potter och dödsrelikerna del 1, de har delat upp den sista filmen i två delar så vi kommer inte få se slutet ikväll men d gör inte så mycket eftersom jag redan vet hur d hela slutar ^^ Men nu ska jag sluta skriva och göra nånting annat roligt i skolan :)

Hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar