tisdag 16 november 2010

16112010

Idag är d tisda och jag har en kort skoldag med endast en lektion :) Har varit på gym imårse och där träffade jag till min stora lycka, Joanna :D Så då hade jag sällskap! Efter gymmet var jag till optikern eftersom jag har börjat se ännu sämre tycker jag and I was right.. Blev -0.5 och -0.75 starkare på båda ögonen. Hatar att jag är i stort sett blind utan brillor! :(

Ikväll ska vi ut med min kära klass! Vi ska först och bowla ( vet inte hur länge sen d är jag har varit och bowlat men d kmr säkert bli skitkul! ) och sen ska vi till Centralen och gå i bastun. De som vill får gå vidare till Ollis sen :) För mig blir d dock bara bowling, har inte råd att börja fara och festa och basta ikväll så :/ :)

Nu ska d bli lite data i skolan och sen kanske jag far till Simone och slösar pengar.. :D ( Simone har den effekten på mig... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar