måndag 27 september 2010

helvetesskitfan

Cykla som vanligt iväg till skolan idag. Solen sken å d var kyligt i luften. Riktigt trevligt väder att cykla i. Helt plötsligt börjar vänstra trampan på cykeln vingla. Den verkar vara lös. Jag stiger av cykeln, sparkar och slår lite på trampan så den ska åka tillbaks på sin plats men icke. Jag ger upp å cyklar vingligt vidare till skolan. När jag sen slutade skolan försökte jag igen få den på plats men icke. Jag bestämmer mig att cykla hem iaf och ta bilen när jag ska tillbaka senare. Jag börjar cykla. Trampan har på något konstigt vis blivit ännu lösare. Nu går d knappt att trampa med vänstra foten. Jag stiger av och börjar gå i rädslan av att trampan skall ramla av när jag cyklar (vilket skulle vara mer än pinsamt). Nu är jag hemma efter att ha gått och svurit genom stan. Cykeln är ju för fan sprillans ny.
I'm sad :(

..and mad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar