torsdag 9 september 2010

GULNÄBBSINTAGNING

Starten var vid Kaserntorget där vi ställe upp flickorna på en rad och pojkarna på en annan rad. Sen blev vi indelade i grupper, jag hamnade i grupp 3 :) Grupperna samlades och fick gula, fina näsor målade och svarta sopsäckar. Sen blev vi ihopknutna med snören som skulle upp genom ena byxbenet och ut genom det andra. Så där stod vi då, sex främlingar ihopknutna i byxorna! När alla var ihopknutna kom startskottet!









Iväg for alla 30 grupper. Det fanns 7 stationer som vi skulle till för att utföra olika uppdrag. Så iväg for vi och jag måste säga att jag tyckte vi gjorde skitbra ifrån oss! :D Riktigt härligt gäng och en riktigt härlig tutor! Runt genom hela centrum "sprang" vi och skämde ut oss :D Vi hann med Lejonkungen, Plankshottar, citronhandlande, wc-besök på McDonalds ( kom ihåg vi var fastknutna med varandra.. ) som slutade med utkastning, Klädsträck, knackkorvsmätning av en staty m.m :D Kvällen avslutades på Ollis med superhärlig feelis! Lärde känna min klass bättre, om än deras knasigare sida :D















Men för att avsluta min berättelse så måste jag säga att d var en OTROLIGT ROLIG, MINNESVÄRD KVÄLL! :D Tack alla som var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar