onsdag 11 augusti 2010

onsdag

jahapp, idag har d inte hänt så mycket. Steg upp när Koffe for till jobbet och satte mig med frukost i soffan å kollade Nanny :) kmr tydligen varje mårån dende tiden :D Vi lunchtid träffade jag mamma å Simone i stan på mat sen sprang jag på nått ärende före mamma plockade upp mig och vi for och handla mat :)
Var förresten in till Elisa för att fråga vad problemet är när vårt internet ännu inte funkar men d var typ 10m kö så jag hade inte tid att stå och vänta :s Får bli att stå och knacka på dörren imrnbitti kl.9 så jag är först i kö!
For hem till Grönvik med mamma och klippte gräset där och sen hjälpte jag pappa i garaget :)

Nu har vi just skruvat/borrat d allra sista här i lägenheten! :D Äntligen! Så nu ska jag börja leta genom min dator på fina bilder som jag vill ha i mina fotoramar ^^
Annars var d inte så mycket att berätta.. Konstens natt imrn! :D Ska bli jätteroligt! Mina fina vänner kmr hit och förfestar och sen blir d strampen? kanske :) Hoppas på en fin kväll! (pik till dig Gud att inte ge oss regn och rusk!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar