söndag 8 augusti 2010

Kalascha Cup

Så var årets Kalascha Cup över :/ :) Iår var jag med och spelade och d gör jag verkligen om! :D Var skitrolit ju! Spelade med min kusin och en massa karar som jag inte kände men d gick bra iaf :) Fick ju ett brons! :p Hade inte med mig kameran eftersom ingen skulle kunna fota med den sålänge jag spelade ändå så :/ inga bilder iår :( Men en rolig avslutning på en härlig dag fick jag när jag blev utnämnd till MÅLDROTTNING !! :D haha :D va helt överraskad när de sa mitt namn eftersom jag bara gjort två mål och tvivlade att d var nånting att komma med, men tydligen! :D Var lite extra rolit ( tycker jag iaf ) att d var jag som fick priset eftersom jag aldrig spelar/spelat i anfall och varit den som gör mål på matcher utan håller mig i backen och förhindrar mål :p Så kändes riktigt roligt att få göra lite mål :)

Idag har jag vilat bara, har så sjukt i benen, ryggen, magen, axlar så jag kan knappt sitta :s :D så d har passat bra med mitt måste att läsa på urvalsprov som jag har imrn! Usch börjar vara riktigt nevös nu.. :s

Men nu ska jag (försöka) krypa ner i soffan med sötis å kolla en film som börjar snart :) Hörs imrn efter att nervositeten släppt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar