måndag 2 augusti 2010

helgen

Lördag
Vi kom hem från ikea 3 tiden och då kom simone och nika och mamma och pappa till lägenheten och hjälpte oss skruva ihop allt :D Pizza fick vi också :D Blev riktigt fint allting som vi köpt :) Sen snabbt hem och duscha och byta kläder åså iväg ti stan igen :)
En åtta tiden kom Christine å vi satt å tala i nån timma å sen kom Joanna å Fanny :p Så satt vi å tala å drack lite före vi börja traska iväg ti Ollis. När vi kom dit så va d dött där.. :s Då bestämd vi oss att dra vidare ti Fontana å där va d mycke bättre stämning :D Sen under kvällen sprang vi mellan ollis å fone :D Va alltför varmt på ollis men känd mycket flera där och på fone va d perfekt temp. men inte så många jag kände :s Därav allt springandes :p Men vi hade jättekul och snälla söta Sara skjutsade hem oss när vår kväll var över :)
Söndag
D blev en tur in till stan idag igen och nu blev d äntligen dags för kontrakt! Vi skrev på kontrakt för vår lägenhet så NU har jag och Koffe en lägenhet :D Sen blev d bara hem på mat före vi for iväg på kalas :) Min kusin fyllde 24 så d blev tårta hos dem och sen hem å sova :)
Måndag
Idag steg jag och Koffe upp tidigt för att fara efter grejor till Malax och sen vidare med d till lägenheten så nu har vi lite egna grejer där :p inte bara Ikea möblerna :D Och sen for Koffe i jobb och jag for hem och började klippa gräset :) Sen har jag målat en bokhylla som vi tog från malax som vi ska ha till lägenheten :) Den blev jättefin :D
Nu vet jag inte vad jag ska göra :s :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar