tisdag 20 juli 2010

mobilblogga

är tydligen inte vän med mig idag.. Ser att mitt inlägg inte kommit fram.. hmpf..

Well, jag och Koffe har varit i lägenheten idag och jobbat men Koffe var tydligen inte på humör att slipa idag så d blev inte mycke gjort :s Blir en till slipdag imrn då! Ska fösöka ta några bilder imrn på hur d ser ut där nu men bara så ni vet så är d inte så mycket att se :D så inga höga förväntningar nu! På torsdag blir d lite större förändringar för då ska vi börja tapetsera! :D
En sak som *piip* med mig idag var att när jag skulle försöka skruva dit de nya FINA handtagen till köksskåpen, så var skruvarna för KORTA! Fan! Så Koffe ska försöka hinna köpa nya imrn, men lite stör d nog att man nu har 36 skruvar till ingenting!

Nu ska jag sluta babbla om lägenheten :s :D Har jobbat med pappa idag också, vi byggde! en klocka :D den e int riktigt färdig men ja kan lägga upp bilder när den är klar!

Mamma och jag var en sväng till stan och kollade lite grejer till allt möjligt, bl.a. till lägenheten. Men vi kom nog hem så gott som tomhänta :s

Har varit ut å sprungit med mamma och pappa nu och de for ut och köra med vår veteran bil så nu kollar jag mtv å chillar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar