tisdag 29 juni 2010

trollböööle

okej, sitter i Ekenäs nu ( rättare sagt i Trollböle? ) och har just tagit en uppiggande dusch. Koffe e i jobbet och jag har ingen aning om när han kmr hem, tror int han vet d själv heller fö den delen..

Vi starta ca. kl.14 igår från Malax och Koffes systers ( Sandra ) pojkvän Johnny hängde med eftersom han skulle till Åbo efter sin nyköpta bil. Koffe had sagt att d skulle ta ca 4h att köra ner.. D tog 5½..... Va så jvla trött då vi kom fram så då laga vi lite chips å kolla på lost.

Men så nu sitter jag här då i en lägenhet som Koffe ha bott i nu i ett ½ år, och jag måst säg att den e myki snyggare än va ja trodd! Finns int så myki att gör här, eftersom tvn int funkar å ja vågar int böri gå ut å vandra omkring i området ifall jag skulle tappa bort mig.. ( Tack gode gud för dator och internet!! ) Men bara Koffe slutar så kmr han hem å då ska vi kanske far ti hamnen ( hans arbetsplats det senaste halvåret ) så jag får se var han har hållit till.

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar