onsdag 30 juni 2010

almost done

Koffe e i jobbet ännu men borde sluta any minute now så jag har packat ihop det allra sista och torkat golvet här i lägenheten så bara Koffe kmr hem så börjar vi packa in i bilen å börjar vår bilresa hemåt. Ska bli så otrolit skönt att vet att han kmr va hemma nu, att jag int kmr att få träff han bara på helgerna utan varje dag om jag så vill! Nu kan vi äntligen börja ha ett "normalt" förhållande!
Tänk, han ha varit här i 1½ år. Under de snart 4 år vi ha varit tillsammans har han spenderat nästan 40% av vårt förhållande, i militären! Sjukt..
Jag visste att vi skulle klara av att vara ifrån varandra en tid, men (såklart) eftersom jag sa att han skulle bara få vara här ½ år så blev d 3x längre.. Men vi e fortfarande kära och jag ser SÅ framemot att starta ett eget liv tillsammmans med Koffe.

Vi hörs när vi är i Vasa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar