söndag 25 april 2010

lubbi dutti tussi

ida ha mamma haft lite födelsedags kalas eftersom hon fyller imrn men då e Koffe int hem så vi fira ida iställe :)

Koffe å jag ha sutti å kolla på hundar hela halva dan, probleme e att vi int kan kom överrens.. :s :D han vill ha en stor/större hund å jag vill ha en liten/mindre hund ;s nåja nu ha jag iaf hitta en som jag sko vila ha ^^


vem kan säg nej ti en sånhe? ^^ aaaw

dehe e en shih tzu å di ska egentligen ha såde lång päls som på ande undre bildin men di flesta klipper di kort för att he e så myki jobb me en sånde lång päls å he sko jag å jör! di behöver bara ha såde lång päls om di ska va på utställning å he had jag ändå int tänkt :) tycker di int alls e lika söt då di har såde lång päls :s men en sånde litin lubb sko ja vila ha ^^

så Koffe va säger du? *puppie eyes*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar