fredag 23 april 2010

sommarjobb?

sommaren e snart här igen å då kmr allti kampen att hitt ett sommarjobb. Ifjol va jag vi fylgia å jobba där i tvätterie å he jick riktit bra å fundera far dit i år igen men fösöka först fått på nå andra ställen som sko va mån-fre men än såläng så ha ja int fått nånting men ja sko int vila far ti fylgia heller :/ tyckt e had gått riktit bra där ifjol men nu fö några veckor sen så fick ja vet att hon ja had vikariera va missnöjd me en del saker :o å he säger du nu? :o guud kona int di tal me mig om he såläng ja fortfarande jobba där el åtminstone strax efter ja had sluta :o lite sjukt ti böri ta opp nå sånt nu nästan ett år senare :o så nu har ja int så myki lust att far dit nåmer då di ska va såde ;s vet ju int om ja had gjort bra ifrån mig ifjol nu el int :o jvla skit..

men om nån har nått sommarjobb åt mig så ere bara att säg till! :) ja föstår att ni har massor som bara står å väntar på mig....

1 kommentar:

  1. Om int nå annat dyker upp så kan du ju koll om du sku få jobb på Arken :)

    SvaraRadera