måndag 19 april 2010

mooonday

ida ha jag no vari dukti :) ha hjälpt mamma att la bort en massa granris å sen vari å handla åt on :) en roli grej som händ när vi laga bort granrise va he att vi hitta ett träd som had en stor gren/ett halvt träd! fast i sina grenar :o å vi räcktes int opp för att kona dra ner skitin så då va enda lösningen att Janine klättrar opp i trädet å fösöker dra/spark/riv/buff/slit ner skitin! mission accomplished? NO! fan, e satt fast kila mellan två grenar så ja fick int ner e fastän hu ja fösöka :o va bara att klätter ner å ge 1-0 ti trädet..

annan rolig information är att jag ha färgat håret ida :) ha fösöka spar på mitt hår den senaste tiden så ja sko få fram min naturliga hårfärg å nu vet ja den :o :D men he blev en lite varmare, chokladigare? färg :) lite ljusare än va ja brukar ha :)

imrn blir d eftis från 12-17 å sen på kvällen ska jag å mamma fix lite på min studentklänning :)
men ikväll blir d svenska hollywoodfruar :D weei

PS
. om ni vill ha en bra workout ti era armar, klätter opp i ett träd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar