tisdag 9 mars 2010

visdomens tänder

har kommit underfund med att min ständiga huvudvärk kan vara resultatet av att en visdomstand som jag fått har orsakat fullt med blåsor i mitt tandkött/ min kind så att jag inte kan tugga eller öppna munnen ordentligt :( :(
Koffe ringd igår kväll och berätta an va sjuk :/ an had no gnälld nå lite i helgen över halsin å ja sa att kanske an va sjuk å sko sjukanmäl sig men he va ingen bra idé i hans öron :o men ida had an no sjukanmäld sig då iaf fö då va e värre, men om an sko ha gjort e i söndas sko an int ha böva far ner tibaks utan fått lämna här hem :o :) men ja-a vi ska nu si om an e sjuk hela veckan så kmr an trolitvis hem på torsda :)
ida ha ja vari ti skolan på matte rep. å he va ju lika lärorikt som e bruk...
nåja ha iaf sluta me läsase ida nu å iställe påbörja mitt räknas! känns myki roligare :p
e ju så himla jobbit ti bara läs om matte :s nu får man ju iaf jör nånting å si om man kan nå el int :o :) tydligen kan ja no nånting :D

nu har ja så huvuvärk så ja ska gå å gråt ti mamma lite å sen ligg på såffon å kanske böri stick nå sockor el nå liknand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar